Sista engelskauppsatsen, äntligen!

Idag var förhoppningsvis terminens sista tordagkväll jag har suttit uppe med en englska uppsats. Känner mig inte jättenöjd helt ärligt men jag vet inte heller vad jag ska ändra för att det ska bli bra. Uppgiften är att analysera sin egna uppsats från förra veckan vilket är rätt svårt.. Det är väldigt likt den första uppsatsen vi skriv och jag ogillade den uppgiften då också men fick ändå A- så kanske är det inte uppsatsen som är dålig utan snarare jag som inte kan finna bra känsla när det kommer till denna typen av skrivande.
Får se hur det går och också hur förra uppsatsen gick. Känner att kanske åker mitt betg ner till ett B men ingen kommer någonsin bry sig vilket betyd jag fick in Engelska 101 under ett utlandsår. Suger att dra ner min perfekta 4.0 GPA men det är inte hela världen heller..
 
Nog med skolskriverier. Inte för att jag gjort något bortsett från att vara i skolan idag men ändå. Ser fram emot helgen. Behöver en paus från allt. Snart dags att börja packa!!! Tiden lär bara flyga iväg nu och snart kommer jag hem! Woho! :)
 
Nu måste jag sova så jag orkar mig upp till engelska imorgon. Så inte sugen på det men måste ju gå så vad gör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0