Sista skolveckan börjar nu! :)

Idag har jag skrivit klart mitt psykologiarbete. Måste läsa igenom det imorgon också men känns rätt så bra! Har ju några timmar på mig att fixa til leventuella missar! 
Hade biologi idag och det var drygt och jag var trött men det gick! 
 
Är sjukt irriterad för någon har snott en vattenflaska från mig som jag hade i kylen och visst det är vatten men seriöst är sjukt trött på hur det försvinner saker i kylen hela tiden. Det är inte precis så att det är okänt vem det är som tar allt och jag är sjukt trött på allt skit. 
 
Imorgon fyller jag år, kul ju. Känner redan att jag är gammal och eftersom jag inte åstakommit något spektakulärt ännu så vore bra om jag kunde pausa mitt åldrande lite.
 
 
 
Örhängena jag fick av Donna
 
Ny klänning yey! :)
 
Solen lyste igenom molnen på ett coolt sätt när jag körde hem, fick inte riktigt det på bild men lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0