Slappdag :)

Har varit så sjukt trött idag! Vaknade först innan 7 för det var så vart i rummet och trots att jag efter fönstret öppnats lyckades somna igen så sabbade det min sömn. Sen har det ju varit en intensiv vecka också så inte så konstigt!
 
Började dagen med att beställa stor frukost med frensh toast, scrambled egss, bacon och färsk frukt! Ibland får man lyxa till det lite! Orkade inte allt så har lfrensh toast som jag kan värma imorgon med, hoppas den är god värmd! :) 
 
Drog ner till stranden sen två timmar och sola lite, var väldigt blåsigt tyvärr vilket sög men whatever.. Imorgon ska det bli 28 grader så blir nog en stranddag till eller eventuellt poolen om det blåser! :)
 
Nu ska jag krypa till sängs så jag hinner sova innan det blir asvarmt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0