Snart dags att åka

Då har dagen för avfärd kommit. 
Klockan är nu 16.00 och jag väntar på att höra från Jim och Anita om vilken tid de kommer ner till San Diego. Sen blir det att packa in alla väskor i bilen och sticka och äta innan det är dags att åka till flygplatsen. 
Idag har jag lämnat in nycklarna vid niotiden imorse och efter det har inte myket hänt. Sov lite över en timme runt 2 tiden eftersom jag var riktigt trött och då jag ändå ska byta tidszon gör det inget för min nattsömn! 
 
Ringde BA igen idag och berätta om incheckningsproblemen men de lyckades inte heller ändra på det så får checka in på flygplatsen istället. Nu åkte jag tyvärr på att få en gångplats vilket suger eftersom jag ville sitta vid fönster. Men vad gör man...
Hoppas nu allt flyter på smidigt så jag hinner med bytet och allt!
 
Ska börja förflytta mina väskor mot dörren nu så allt är redo. Så jobbigt att bo på tredje våningen med all denna packning...
 
Nu ringde Anita och de är här om 30 min så då är det läge att börja nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0