Strand och bubbelbad!

Idag har det varit sjukt varmt. 33 °C!! Dock var det molnigt men det hindrade mig inte från att lägga mig på stranden ett tag. Måste dock säga att tack vare molnen var det lite fuktigt och inte så skön värme.. 
 
Innan dess hade jag engelska. Har en uppsats som måste skrivas om till nästa vecka. Den var inte jättebra så har mycket jobb framför mig. Så sjukt omotiverad att göra det dock. Känns så ovärt att jobba för något som inte komemr gälla för något hemma. Det är inte ens ett intressant ämne.. Men bara 3 veckor kvar så ska nog överleva, hoppas jag. 
 
Har även varit och handlat på Trader Joe's idag. Hittade Macaroons där vilket jag varit sugen på jättelänge så det var en hit! Lite kul var att de hade ändrat namn på kartongen från Trader Joe's till Trader Jacque's för att förfranska det haha!
Påvägen hem gick en påse sönder dock och jag tappade saker mitt i en vägkorsning. Lite jobbigt ju men sånt händer. 
 
Passade på att ta ett långt bubbelbad efter stranden. Har kokosbadskum som bubblar massor och luktar gott sen hade jag lite macaroons, passion ice tea lemonade, tända ljus och en bok! Perfekt! Kommer sakna att ha ett badkar.. 
 
På Söndag blir det Sea World med Lisa, ska bli kul! Ser dock ut som det ska regna, hoppas det ändrar sig! Sen måndag Padres game med Donna vilket också ska bli kul även om det dock ska regna då med haha. Tur jag äger ett paraply!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0