Theory of Me

Satte ihop mitt projekt "Theory of Me" idag och är väldigt nöjde med resultatet! Hoppas det blev bra för vad som krävs! Det är vad jag pysslat med mest hela dagen.. Sen hade jag även biologi på kvällen och det var fruktansvärt långtråkigt idag... Fick tillbaka mitt prov. Gick bra! :)
 
Har äntligen lyckats beställa kläder från New Look, något som krånglat väldigt länge men äntligen gick! Tror jag kom på vad problemet var! De lär vänta på mig när jag kommer hem om 3 veckor! :)
 
Nu ska jag försöka stänga ute ljudet från de som har fest på andra sidan gatan och sova!!
 
Med både filt och gosedjur sover man bäst!
 
Mitt Projekt! Hög mognadsnivå heheh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0