Tiden flyger!

2 veckor kvar till min födelsedag idag och 3 veckor tills jag flyger hem. Tiden flyger iväg helt klart! 
Idag var det dags att lämna in Theory of Me projektet och det kändes bra. Många kommenterade att mitt var fint så det var kul! 
 
Bortsett från att slutföra mitt arbete har jag inte gjort mycket idag. Planerat lite inför Psykologipresentationen imorgon och fixat till lite engelska. Imorgon kommer jag dock få sätta mig ner och skriva om rejällt!!
 
Har kollat lite på hard cases till min gitarr så jag kan lyckas få hem den. Minst sagt lättare sagt än gjort känns det som men vill verkligen få med det så värt att jobba lite för det.
 
Imorgon blir det pluggdag, lunch med Haein och sen psykologipresentation. Rätt intensiv dag! Ska bli skönt när denna veckan är slut. Förhoppningsvis är nästa vecka lite lugnare! Den borde vara det ser det ut som!
 
Borstade nyss tänderna och är nu plötsligt hungrig. DRYGT. Hoppas jag somnar snabbt så jag inte ligger vaken och svälter hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0