Trött,trött,trött...

Har varit fruktansvärt trött hela dagen igen. Sjukt jobbigt. Sov riktigt dåligt inatt vilket kan ha spelat i men var samma igår och då sov jag bättre.. Hoppas verkligen jag inte håller på att bli sjuk för orkar inte det... 
 
Idag fick jag min filmkamera som jag beställde igår. Skulle ta två dagar men den kom övernatt istället vilket uppskattades. Ska ta med den och filma när jag och Lina åker och tågluffar i Europa i sommar! Den är vattentät också så det känns ju lite kul! Får prova den i poolen eller något någon dag :)
 
Idag var det biologi lektion sen på kvällen. Vi gick igenom saker för provet och måste säga att det känns väldigt enkelt. Hoppas det är det också. Hade lab på kvällen och det var en kort så det var skönt eftersom jag var så trött. Vi fick gå två timmar tidigare och egentligen borde den inte sluta förens om en kvart. Jag sitter redan i sängen och är redo för att sova så det var nog tur. 
 
Nu ska jag hoppa i pyjamas och borsta tänderna och fortsätta läsa lite innan jag sover. Läser ytterliggare en John Green bok. Älskar hans böcker!!
 
Min filmkamera, ganska cool färg :)
 
Underbar trafik och även väder idag. Eller inte.
 
 
Har försökt jobba lite på mitt visual argument idag som jag måste lämna in på Engelskan. Det ska visa det vi skrev vårat argument om och som ni vet handlade mitt om hur stora prisskillnader det är för internationella studenter vs. folk som kommer härifrån. Här är vad jag har hittills, känner mig rätt nöjd så kommer nog lämna det som det är. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0