Ny uppdatering

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera här även om jag säger att jag ska bli bättre. Problemet är att jag inte riktigt gör tillräckligt mycket saker för att ha något att skriva om. Jag vet att jag skulle kunna uppdatera med mina tankar och åsikter om saker men allvarligt talat är det säkerligen inte så intressant att läsa. 
 
För alla som undrar var jag faktiskt gör just nu är svaret tragiskt nog ingenting. Det är jättetråkigt och jag måste verkligen ändra på det men jag har en plan iallafall och det är en bra start. 
Är mest hemma på dagarna och spelar gitarr eller läser böcker. Två av mian favoritsaker i världen att göra. Tycker det är jätteskönt att bara sitta helt ensam utan att behöva prata med andra. Skönt att bara vara inne i sin egna värld. Mina fingertoppar har fått jättehård hud nu av allt spelande men det är bara skönt för då gör det inte ont om man spelar för länge eller blir märken.
 
Inatt läste jag äntligen ut boken Nyckeln som är den sista i Cirkeln-serien. Låg uppe till klockan 3 eftersom jag inte kan somna om jag läser. Det är kanske korkat ett ens börja läsa då för det finns nog ingenting som får mig att piggna till så mycket som en bra bok. Jag tror jag blir alldelles för analytisk och känslosamt bunden till böckers handling för att kunna somna. Men kan inte klaga, jag älskar att läsa och gör gärna det. 
 
Under dagen har jag sen spelat gitarr. Spelade in några nya videos som kommer komma upp på Youtube. 2 är redan uppe offentligt men den tredje håller jag att fixa till färgen på och lite så den kommer snart. Får se om det är något som uppskattas.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fiiint@):-@):-@):-

Svar: :)
Matilda Isberg

2014-02-01 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0