Matilda-tid

Blev inget skrivet igår fastän jag hade planerat att göra så dels för att jag var för lat och dels för att Elias och jag kollade på film och sen blev det sent. Så kan det bli.
 
Började dagen igår med att spenderar lite tid på mig själv genom att skämma bort mig själv med både ansiktsmask, hårinpackning, raka benen och fixa naglarna. Känns alltid lite trögt att komma igång med i början men det är så himla skönt när man väl startat. Tycker det är väldigt viktigt att komma ihåg att ta hand om sig själv och egentligen så är min tanke att jag ska göra det en gång i veckan men det blir inte riktigt av.. Jag var bättre på det i San Diego men då hade jag badkar och det finns ju inget skönare än att ligga där en stund med en god smoothie, blir inte riktigt  samma sak när man bara har en dusch. Men man ska väll inte klaga, det var skönt ändå!
 
Resten av dagen gjorde jag inte mycket mer än att spela gitarr och sjöng lite. Försökte spela in en ny video men gick inte något vidare. Blir alltid något fel haha... 
På kvällen såg jag och Elias på Miracle som är en av mina favoritfilmer. Den handlar om när USA tog OS-guld i Hockey 1980 mot alla odds. Älskar sportfilmer haha!
 
Idag har jag inte gjort särsilt mycket. Var ute och gick i två omgångar men annars har jag mest spenderat tiden hemma i mitt rum. Kollat efter kläder jag vill ha men inte riktigt känner jag har råd med just nu... Lite jobbigt men så är det. Måste hålla i pengarna tills jag kommer iväg eller påbörjar vad som kommer härnäst..
 
Nu tänkte jag krypa till sängs för klockan är över midnatt. Är dock jättepigg vilket suger men känner samtidigt det hade varit skönt att sova lite. Det är inget kul att ha sömnsvårigheter.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dusch...och utespa :-o. Men det är kallt att gå upp såklart :-P!beställde du några kläder?

Svar: Jag vill ha ett badkar. Som man kan ha badskum i!! :P Ja det gjorde jag! :)
Matilda Isberg

2014-01-06 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0